Vad tänkte vi på??


Det var meningen att jag och gubben skulle åka in på trav ikväll men vi fick ändra våra planer för nu kan ingen av oss köra!!
När vi kom från vår dag i Hudik så stannade vi till hos grannarna en stund. Solen gassade och vi var törstiga efter vår lunch-buffé idag så K tar fram öl, stora flasköl 75 cl med starköl, och både jag och gubben dricker utan att tänka på att någon faktiskt måste köra om vi ska till stan. Snacka om hjärnsläpp!!!
När vi helt plötsligt uppmärksammar detta är klockan för mycket för att lifta med någon annan i byn och taxi är inte att tänka på när man bor 4 mil från travbanan så vi fick ställa in den resan.
I ställer kör vi på plan B ikväll, travet får vi se på tv:n, gubben är och fiskar nu och jag är hemma och bara tar det lugnt.
I morgon är det dagtrav så då är det ingen risk att någon av oss har hunnit med att dricka öl innan vi ska fara i alla fall!!
1 Helen:

skriven

Men det låter ju som om det blev en trevlig kväll endå :)

2 Mia:

skriven

Ja, så kan det gå! Men jag håller med Helen, det verkar ju bli bra ändå... :-)

3 Borthy:

skriven

Varför hängde du inte med ut och fiska? Det är ju så himla avkopplande tycker jag. Ok, hemma och blogga är inte så dumt det heller! Ha en mysig kväll och satsa en 10:a på nr 16 i 6:e loppet i morgon, känner på mig att det ger tur! / Borthy

4 Carina:

skriven

Mysiga grannar som vet när en öl smakar som bäst ;)

5 Anna´h:

skriven

Låter som om kvällen blir lyckad ändå !!
Ha en toppen helg

6 solgudinna:

skriven

Trvligt verkade ni ha i alla fall. Travet går fler gånger.
Ha en trevlig helg.

7 Pia:

skriven

Kom till Åby och kolla på trav istället, jag bjuder på öl!! här behövs inga bilar vi kan åka spårvagn eller buss :)

8 Jenny:

skriven

Låter som ni hade det trevligt,hoppas ni kommer iväg idag på trav istället.

9 My:

skriven

Lycka till på travet, hoppas ni vinner stort :)

10 Camilliondollar Baby:

skriven

Det är lätt att det händer!

11 Mind Games:

skriven

Great Site thanks

Kommentera här: