Torra händer


Jag måste alltid smörja mina händer efter att jag har tvättat dom vilken innebär att det går en hel del handkräm. Jag avskyr känslan man får när händerna är torra. Problemet är att jag inte lyckas hitta en handkräm, till rimligt pris, som är bra.
Just nu använder jag atrix och den fungerar väl sådär.

Kan någon rekommendera en bra handkräm??
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Letar också efter en bra...

2 eva:

skriven

Vanlig "spensalva", Hellosan, tycker jag är kanon. Eller Idomin när man går och lägger sig på kvällen så är de mjuka och fina på morgonen igen.

3 Mia:

skriven

Usch, finns det nåt värre än när det känns som om huden på händerna har krympt? Jag har en kräm från Apoteket som heter CCS, det är en sjöstjärna på tuben. Den är ganska bra...

4 Pia:

skriven

Apotekets "Vera" tycker jag är ganska bra, den är relativt ny i sortimentet och det är många som gillar den skarpt, testa den!

5 ejmis:

skriven

Var ju på Apoteket idag...får kolla efter dessa handkrämer nästa gång jag är där.

6 Veiblog:

skriven

Brilliant site. Cheers.

Kommentera här: