Sverige är fantastiskt

Välkommen på en upptäcksfärd genom vårt Sverige som det verkligen ser ut ?det sanna Sverige! Trodde du kanske att moderniseringen är långt framskriden, att vi bor i ett helt, rent och väl underhållet land? Att livskraft och framtidshopp präglar Sverige? Att betong, smuts, rost, klotter och allmänt förfall är förbehållet en och annan förort till storstäderna? Då kan du bli tvungen att tänka om. För det är så här det ser ut. Vi ger dig den osminkade sanningen - följ med på en resa till landet du inte visste fanns!

Ja så här presenterar sig hemsidan www.detsannasverige.com, här kan man se bilder på det inte alltför vackra som också finns i Sverige.
De två killarna som startat hemsidan besökte Gomoorron Sverige i morse och det gjorde mig lite nyfiken så jag var tvungen att gå in och kolla.
Bilderna som finns där visar verkligen på en annan sida av vårt vackra land.


                                        
                  

1 Jenny:

skriven

hihi,min lilla hemort är med där,Tumba

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Hittade även min ort och man kände igen nästan alla bilder.

3 ejmis:

skriven

Jenny & Camilliondollar Baby: Min ort är INTE med men det var ändå roligt att se bilderna. Om man nu kan säga att bilderna var roliga...

Kommentera här: