Sommarvärme



Äntligen en riktigt skön  sommardag igen! Gräsmattan är nyklippt, det hänger lakan på tork på torkvindan, tomaterna efter stallväggen börjar  bli röda, solen värmer och det blåser en ljum sommarvind. Härligt!!!
1 Åsa.S:

skriven

Härligt att krypa ner i rena lakan som torkat i vinden! =)

2 eva:

skriven

Härligt. Det är bra att se allt som är positivt i tillvaron. Och tvätt som torkat i solvind är ljuvligt!

3 Helen:

skriven

Du är utmanad min vän :)
Så härligt det låter o vad gott med solmogna tomater.

4 pia:

skriven

hej, jag och min dotter undrar hur man gör för att lägga upp en film/musikvideo på bloggen? hjälp! å tack!

5 Pia lotta ( Kaffebönan):

skriven

Visst är det.. varit vid hav och på strand idag denna ljuvliga söndag:-)
Ha de och vi får hoppas på repriser nu några dagar.

6 ejmis:

skriven

Pia: Under mitt inlägg Helt utslagen den 27/7 har Zanahoria skrivit i kommentaren hur man går till väga. Lycka till!

7 Pia:

skriven

Tack min vän :)

Kommentera här: