Skön dag på jobbet

image143

Min arbetsdag hittills har varit mycket bra! Dagen började med ett möte och efter det åkte jag ut med en patient på utflykt. Vi besökte Holmö Brygga för en lunch och sen hann vi även med en tur till shoppingcentrat.
Sådana arbetsdagar kan man inte klaga på!
Jag jobbar kvällen idag också och har jag tur hinner jag uppdatera mig bland mina favoriter...
1 evans:

skriven

Härligt med ett jobb där man inte behöver sitta instängd hela dagarna! Ha en fin kväll!

2 Mia:

skriven

Det låter som en alldeles fantastisk dag! *L*

3 Tjatmia igen:

skriven

OM jag inte skulle komma till ställe nr 1 på matkartan i Hälsinglands kustland, så att jag hinner rescensera det menar jag *L* så tycker jag ni ska ta en tur till Axmar brygga, det ligger visserligen en liten bit söder om Söderhamn men är väl värt ett besök, åtminstone om man vill äta gott!
Måtte jag inte ha lurat dig nu, men jag har inte blivit besviken där nån gång.

4 ejmis:

skriven

evans: Tyvärr är inte alla dagar så här lyxiga =(
Mia: Har varit där! Underbart ställe, jag är så sugen på att testa deras julbord också, det är nog jättebra. Och du, du blir ALDRIG Tjatmia för mig!!

5 eva:

skriven

Det låter som om du har ett ganska bra jobb...trivs du?

6 Trolda:

skriven

Låter som en fin dag på jobbet! =D Härligt att kunna luncha ute så där i solskenet!
Trolda - godkväll

7 Nina på Johangården:

skriven

Utflykt med patient... låter som en perfekt dag på jobbet. Ha en skön kväll.

8 ejmis:

skriven

eva: Det är till och från och upp och ner...precis som på de flesta jobb misstänker jag. Men oftast är det nog faktiskt till och upp..=)
Trolda & Nina: Ja idag kunde jag inte klaga.

9 Åsa.S:

skriven

Ibland är det ett bra jobb vi har! =)

10 Paullinea:

skriven

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera här: