Ordningen är återställd



Roger, Titti och Gert är mina absoluta morgon-radio-favoriter.
Äntligen är dom tillbaka i etern!
1 Maria:

skriven

Ja dom är härliga att lyssna på. Man blir på gott humör av dom måste jag säja.
Ha en fortsatt bra dag & njut av den härliga kvällen.

2 NewMe:

skriven

Jag tröttnade på Gert förut när jag lyssnade på Rix, han kan vara lite för mycket ibland.
Bytte till Mix men där fanns Anders Timell och han var ännu värre.
Nu lyssnar jag på Rockklassiker, trista typer men ingen överdrivet jobbig iaf.

3 Lotta:

skriven

Är dom!! Skönt att höra, jag lyssnar på dom varje dag när jag jobbar.

4 Pia:

skriven

Och jag lyssnar på mix megapol/radio city Göteborg. Tycker oxå att Gert blir bara för mycket.

5 Mija:

skriven

Jag gillar också dem... Titti är så "fin i kanten" och Gert med sin sjuka snuskhumor, och så Roger som alltid ska ställa till rätta.. ;)

6 Carina:

skriven

Haa.ha
Jag hinner med deras dråpligheter i knappt 20 min. när jag åker till jobbet (nästa vecka är det dags igen) och det händer att jag har en Gert historia med mig in till mina arbetskamrater i bland också ;)

Kommentera här: