Måndag

image142

Måndagmorgon, det är stekhett ute redan nu, och jag ska jobba!
Semester-och nattarbetslunken sitter fortfarande i kroppen, det är segt att komma igång på morgonen, kroppen vill ta det lugnt och stretar emot när jag måste ösa på lite för att hinna med morgonsysslorna,
Jobbar 10-21 idag, dagarbete på jobbet är nästan aldrig speciellt fysiskt ansträngande utan det är psyket som får jobba.
Jag hoppas min första dag på dag-kväll-skiftet blir lugn, nattperioden har ju verkligen varit perfekt på så vis.
Jag hoppas också  att jag hinner smyg-blogga lite under dagen så jag får uppdatera mig lite på vad som händer hos mina blogg-favoriter.
Nä, nu rusar klockan, mot duschen!
Ha en bra dag!
1 Borthy!:

skriven

Här kommer lite stöd! Hoppas att du överlever i dag, pust vad tungt det är när man börjar jobba igen! Vad jobbar du med?

2 NewMe:

skriven

Elva timmar låter inte lockande, hoppas du får en bra dag.

3 Jenny:

skriven

Stackare! Tuff arbetsdag att se fram emot,hoppas att du kan få lite tid i cyber rymden...

4 evans:

skriven

Vilken lång arbetsdag! Hoppas att den blir lugn. Här är det också soligt och varmt - äntligen! Ha det så bra!

5 Helen:

skriven

Fy för den lede det låter inte kul, men Vi Andra tänker på dig:) Hoppas dagen går fort. Kram

6 ejmis:

skriven

Borthy: Jag är behandlingsassistent inom sluten psykiatri.
Jenny: Jag håller tummarna!
evans: Ja det är en lång dag men inte det längsta vi kan jobba, ibland är arbetsdagen 7-21.
Helen: Tack för det!

Kommentera här: