Dukat bord



Idag när jag kom hem från jobbet kunde jag bara sätta mig till dukat bord. Min gubbe hade stekt köttfärsbiffar till  middag.
Det är verkligen helt underbart att inte behöva fundera ut vad man ska ha till middag, vardagsmaten är jobbigare är helgmaten tycker jag. Är man trött och hungrig så är det inte kul att laga mat. För mig blev det lite vardagslyx idag alltså!  =)
1 Vaniljis:

skriven

Vad skööönt! Lyllos dig idag!

2 Borthy:

skriven

Håller med du, vardagsmaten är svårast! Såg dock gott ut det du fick av gubben din!

3 Jenny:

skriven

Jag hatar att laga mat i veckan,ingen tid och ingen lust! Det är det bästa som finns: att komma hem till ett dukat bord,gott såg det ut också!

4 Mia:

skriven

Vilken härlig vardagslyx, att komma hem till dukat bord! När man som jag, jobbar med mat hela dagarna (och kvällarna också ibland) så är det inte speciellt kul att komma hem och ställa sig och kocka...så nu blir jag lite avis på dig igen! Hmm, jag är visst ofta avis på dig??!! *L*

Kommentera här: