Var tog det papperslösa samhället vägen!!

Click to view image detailsÄr det någon fler än jag som kommer ihåg att man pratade om att när datorerna kom så skulle Sverige snart vara ett papperslöst samhälle??Vart gick det fel?? Jag får/har mer papper än någonsin!!! Varje månad bär vi iväg 2-3 bärkassar med papper till pappersinsamlingen. Och ändå svämmar skrivbordet över!!! Jag hinner knappt gå igenom allt som kommer ( och eftersom jag lider av ett kontrollbehov så slängs INGET direkt i papperskorgen).
Jag ska jobba i natt, jag tror jag får ta med mig en kasse post på jobbet och hoppas att natten blir så lugn så jag hinner ikapp i posthögen.....
1 qristall:

skriven

Du har alldeles rätt, man får ju hur mkt reklam som helst. Man borde kanske sätta dit "Ej reklam Tack " på brevlådan.
Hoppas inte natten blir för jobbig, Ha det så bra du kan.

2 ya:

skriven

Ja mycket reklam blir det ... tycker vi släpar iväg kasse på kasse till papperinsamlingen.

Kommentera här: