Tv-kväll

 
217560-6I kväll sändes första delen av de allra sista avsnitten av "I mördarens spår". Eftersom jag är helt såld på kriminalserier (framförallt brittiska) så satt jag såklart bänkad framför tv:n.
Jag gillar egentligen inte serier där avsnitten inte avslutas men nu behöver jag bara vänta till i morgon som tur är.
Såg precis att  filmen "Zigenarnas tid" visas nu i natt också...den är helt fantastisk...och gubben jobbar natt...jag kanske måste kolla den också...om jag kan hålla mig  vaken såklart...

 
 
1 Eva:

skriven

Jag satt också bänkad framför tv:n båda kvällarna. Brittiska kriminalserier är väldigt bra, och Helen Mirren tycker jag är en helt suverän skådis, så här fick jag verkligen valuta för licens pengarna.

2 Alvinmerethe:

skriven

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

Kommentera här: