Konsert





I går ringde en av mina kompisar och undrade vad jag skulle göra på fredag. Hon hade nämligen vunnit biljetter till föreställningen The Original ABBA Orchestra som hon inte kunde utnyttja så hon ville ge dom till mig.
Jag ska egentligen jobba på fredag kväll men med hjälp av snälla jobbarkompisar så kommer jag att hinna iväg tilll konserten som inte börjar förrän 20.30.
Nu fick jag ju två biljetter, och gubben var inte så intresserad av att gå, så jag fick glädja en annan av mina kompisar med att kunna bjuda med henne!!
Tänk vad bra det kan bli ibland, jag hade själv skickat in till den där  tävlingen för jag ville så gärna se föreställningen men eftersom biljetterna går på nästan 500:- så blev jag lite snål och ville inte köpa biljettena. Men nu kommer jag alltså iväg i alla fall!!  =)
1 SwedishLady1961:

skriven

Det är härligt när man har flyt; och får lite oväntad "livsbonus" Ha det så kul på konserten!

// SwedishLady

2 qristall:

skriven

Han är verkligen en läckerbit! Synd man inte heter Nicole Kidman;)
Så kul att du får gå iaf, härligt när man blir överraskad. Hoppas den är bra.

3 ya:

skriven

Grattis! ibland så bara händer det saker utan att man behöver anstränga sig. Då är det bara att hänga på och njuta.

4 Alexanderinga:

skriven

Very interesting site --- quite informative

Kommentera här: