Det låter så himla lätt

Stark i kroppen Glad i knoppen
- konsten att orka, orka...!!

Vem har ansvar för din hälsa? Du själv eller din arbetsgivare? Hälsa och prestation hör ihop. De flesta gör så gott de kan. Men det är svårt att leva upp till alla råd om hälsa och livsstil. Å ena sidan uppmanas vi att vara nöjda med oss själva - å andra sidan ska vi vara villiga att förändra nästan allt. Kim och Fredrik tar ner det hela på jorden, enkelt, roligt, självklart!



Idag har jag varit på föreläsning om hälsa och den bantningshysteri som finns i vårt samhälle. När Fredrik Paulun pratade om ur man bör äta och röra sig så låter det så himla enkelt och man blir verkligen inspirerad.
Nu när jag kom hem kollade jag lite på hans hemsida www.paulun.se och den är verkligen bra!
Nu gäller det bara att behålla inspirationen jag fick idag!!

        

1 ya:

skriven

Jag var också på inspirerande föreläsningar i fredags. ska berätta mer om det på bloggen när jag får tid.Gäller att hålla inspiratione levande!

2 Emilhedda:

skriven

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Kommentera här: