Fem en fredag v. 11: Visuellt

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Hur ser en vecka ut visuellt när du tänker på den?
 
En salig blandning av arbete, trevligheter, kom ihåg och måsten
 
I vilken ordning sätter du på dig kläder?
 
Nerifrån och upp.
 
Vad packar du för mycket av vid en kortare resa?
 
Allt, men jag jobbar på att detta ska bli annorlunda.
 
Hur ser din tvättstugerutin ut?
 
Har egen tvättmaskin i lägenheter där jag tvättar de flesta klädesplagg.
Ca 1 gång i månaden tvättar jag handdukar, sängkläder och t ex jackor i den gemensamma tvättstugan.
 
Hur ser dina bokhyllor ut?
 
Böcker och några pärmar.
Har rensat bort en stor del av mina böcker, det som står kvar är oläst och några favoriter.
 
 
1 Tony - KulTur i Natur:

skriven

Skoj att läsa din svar. Trevlig helg!

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

du börjar med sockorna? jag packar också för mycket av allt. numera. förr kunde jag packa minimalistiskt. jag har väldigt många böcker. maken också. och vi vill inte vara av med dem

3 it_is/Anette:

skriven

Kul att läsa dina svar.
Jag har under för många flyttar på få år städat bort många böcker varje gång, så det är inte så jätte många kvar. Men nu när jag faktiskt bott på ett och samma ställer tre år så har det smugit in sig en liten bok här och där igen. Framför allt kokböcker.
Ha en fin lördag

Kommentera här: