Fem en fredag v. 1: Nystart II

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilken är din närmsta nya plan för året?
 
Äta lite nyttigare på vardagarna och boka in så många roliga saker jag kan 2024.
 
Vad är något du vill göra under 2024?
 
Har bokat en resa utomlands och ett par kortare resor i Sverige, jag hoppas det blir fler.
 
Vad vill du göra bättre i år?
 
Träna mer och äta nyttigare på vardagarna.
 
Har julen åkt ner än?
 
Ja idag tog jag bort den.
 
Hur brukar januari kännas för dig?
 
En månad som andra, mörkare och kallare bara.
1 Hanneles bokparadis:

skriven

tänk om man planerade sluta träna och äta sämre...

Svar: Det behövs inte i mitt fall 🙈
ejmis

2 it_is/Anette:

skriven

Skoj läsa dina svar på veckans Fem en fredag.
Resor är aldrig fel att ha som planer inför det nya året, både långa och korta.
Jag har också som mål att vara snällare mot mig själv, jobba mindre, njuta av lediga dagar och ta hand om min hälsa bättre (tänka lite extra på mat o röra på mig)
God fortsättning o ha en riktigt fin lördag.

Svar: Önskar dig lycka till och detsamma.
ejmis

3 Anonym:

skriven

resor är alltid kul. inte minst är planeringen kul. januari är en lång månad men går an. februari är en kort månad men väldigt tröttsam. med mars kommer våren. vi hoppas på ett friskt och roligt 2024!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

tänkte inte vara anonym. glömde fylla i mina uppgifter

Kommentera här: