Fem en fredag v. 7: Spretigt

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilken skiva kan du lyssna på repeat?
 
Eftersom jag lyssnar på musik efter humör så fiinns det många men jag återvänder alltid till Nordman, Vandraren, fantastiska texter.
 
Vad är något äckligt som hänt dig på restaurang?
 
Jag är ju totalt okräsen så jag kan faktiskt inte komma på / ihåg något.
 
Vad vill du uppleva innan du dör?
 
Mer av världen.
 
Vilken är den bästa sitcomen?
 
Modern Family.
 
Vilka tre appar i telefonen använder du mest?
 
Castbox, TikTok och Storytel.
 
 
1 A Room of my own:

skriven

se mer av världen vill en ju! Modern family känner jag inte alls till

Svar: Så rolig serie. 😅
ejmis

2 Klimakteriehäxan:

skriven

Inte bekant med den familjen ... Har verkligen bestämt att jag ska akta mig gör Tiktok, tror risken att man fastnar är för stor.

Svar: TikTok är beroendeframkallande men kul.
ejmis

Kommentera här: