Fem en fredag v. 6: En vecka kort

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad hände i måndags?
 
Ledig dag, trött efter helgjobb, en lat dag.
 
Vad tyckte du om tisdag? 
 
Ledig dag, fortfarande trött efter helgjobb, skjutsade mamma så hon fick handla, en helt ok tisdag.
 
Blev onsdag en lillördag?
 
Nej, min rygg krånglade, sjukskrev mig.
 
Hur kändes din energi under torsdagen?
 
Bättre än i början av veckan.
 
När gör du fredag idag?
 
När jag sovit klart efter nattjobb.
 
 
 
 
1 it_is/Anette:

skriven

Aj, låter inte skoj att ha ont i ryggen. Hoppas att du har blivit bra från det så att det inte förstör din helg.

Ha en fin helg

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

usch, ont i ryggen är inte kul. jag har själv en del problem med ryggen. hoppas att det går över snabbt. trevlig helg

3 Klimakteriehäxan:

skriven

Har jobbat en hel del natt, det är faktiskt rätt krävande, även om jag i viss mån vande mig. Men då ska man inte ha ont i ryggen, hoppas det blivit bättre!

Kommentera här: