Fem en fredag v. 34: Hemma bäst

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
På hur många ställen har du bott?
 
Någonstans runt 10 ställen.
 
Vad är det bästa och sämsta med där du bor?
 
Närheten till jobbet och centrum och att min lägenhet ligger mot skogen är det bästa, det sämsta är att det är en hel del "bus" i ett närområde.
 
Var skulle du vilja ha ett andra hem?
 
Skulle kunna tänka mig Spanien, Grekland eller Portugal.
 
Hur vill du inte bo?
 
I ett villaområde där villorna står kloss i kloss.
 
Vilken förändring vill du göra hemma?
 
Egentligen ingen...jag är rätt nöjd även fast min lägenhet är gammal och omodern.
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

gamla lägenheter är ofta väldigt trevliga.jag vill inte heller bo i ett villaområde där alla kollar varandras trädgårdar. buset tycks bre ut sig överallt

2 Hanneles bokparadis:

skriven

Närhet är bra, Varma länder inget för mig, ok med lite blåst och regn... omodernt kan vara trivsamt.

Kommentera här: