Gjorde halvårsbesöket...

...på ögon i onsdags, den här gången gick undersökningen bra, sköterskan kunde sin sak.
Nu är det bara att vänta på svar från läkaren om det skett någon förändring,
 
 
I fredags var jag in på jobbet och fick hjälp att ta stygnen.
 
 
Sen blev det en lunch på Heat med Ann Catrin.
 
 
 
Och på kvällen var jag och Eva på kundkväll hos Äntligen Emma.
 
 
Det blir dyrt om alla idéer man fick ska göras till verklighet.
💸💸💸💸
 
 
I lördags var det tänkt att jag och Ann Catrin skulle ner på stan på Lyslördag men vädret var uruselt och ett av mina sår hade spruckit upp under natten så humöret var inte på topp så dom planerna ställdes in.
 
 
 
Det blev en hemmakväll med filmmaraton i stället.
Passade på att mysa med lite egenvård och gott te.
 
 
 
Vädret blev något bättre, övergick från regn till snö, senare på kvällen men jag var rätt nöjd med hemmakvällen. 
 
 
Söndagen blev också väldigt lugn, snön vräkte ner så jag ville helst bara vara inne.
 
Idag har jag skjutsat en jourhemskatt till veterinären och medans jag väntade på att den skulle bli klar tog jag en fika med L på Eko.
 
 
 Sen blev det lite Albin-bus innan det var dags att åka hem och vänta på Sussi.
 
 
 
En som är lycklig över all snö.
🐕❄️☃️🌨
 
 Kräftor och vin på en snöig måndag, det var min och Sussis plan, ja inte snön då såklart men kräftorna.
🥂😋
 
Det behöver inte vara helg för att man ska kunna lyxa till det, en av fördelarna med skiftarbete.
 
 
 
 
Det blev en mysig eftermiddag.
 
Nu har jag precis skickat ett mail till AT-läkaren som tog bort mina födelsemärken och troligtvis sydde mig alldeles för dåligt, vi får se om jag får något svar.
 
 
 
 
 

Kommentera här: