Fem en fredag v. 20: Tempo

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad brukar gå snabbt för dig att göra?
 
Ta tag i måsten, så skönt när det är gjort så man kan sluta snurra det i huvudet.
 
Vad gör dig istället långsam?
 
Jag tar sällan snabba beslut, är mer eftertänksam och långsam då.
 
Vad gjorde att du senast blev sen?
 
Är nästan aldrig sen, hellre 10 minuter för tidig, men trafiken kan ställa till det ibland.
 
En dryg tredjedel av året har gått, har det gått snabbt eller långsamt?
 
Jättesnabbt!!
 
Vad har du just nu för långsiktigt projekt?
 
Fundera över min 60-års dag och vart jag ska fira den.
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

jag tar ofta snabba beslut. ibland blir det bra. ibland inte. däremot kommer jag aldrig för sent om jag råder över min tid. och måtte de närmaste månaderna gå lite långsamt!

Svar: Ja tiden rusar för fort nu
ejmis

2 Gerd:

skriven

Skoj att ha projekt, det älskar jag. Och så en nollad födelsedag, wow! Det ska ju firas💐
Jotack, tiden går fort!

3 it_is/Anette:

skriven

Oj så jag önskar att jag var lika dig där - det här med att vara snabb att göra måsten så att dom blir gjorda - så skönt det skulle vara. Va skoj att planera din 60-årsdag, hoppas du hittar något bra ställe att fira den på. Ha en riktigt fin helg.

4 Klimakteriehäxan:

skriven

Trevligt att med gott om tid planera ditt kalas! Det blir säkert toppen!

Kommentera här: