Känner mig tacksam...

 
 
 
 
...att jag, trots en dag med migrän, tog mig iväg och lyssnade på Chris Kläfford i onsdags.
Fick sällskap med Ilona på jobbet.
Vilken röst och vilken skönt avslappnad stil han har, känslan var att jag satt i hans vardagsrum. Så fantastisk kväll!
 
I fredags fyllde min blogg 16 år...16 år!!!
Ytterligare ett bevis på att åren flyger iväg.
 
 
Bloggandet är absolut inte lika stort numera, andra sociala medier har tagit över, men jag tycker det här dagboksformatet fungerar fortfarande.
 
 
Jag har haft jobbhelg och i lördags var det ju omställning till sommartid och det känns i kroppen när man ska jobba och har tider att passa.
Konstigt att en timma kan kännas så mycket ibland.
 
 
 #ochinteblevdetbättreavattförloraentimme#sommartid#jobbhelg
 
Det är tur att jag har bra arbetskamrater och att vi skrattar mycket på jobbet.
 
 
 
#brajobbhelg
#arbetskamraterivärldsklass#bästaarbetsplatsen
 
 

Kommentera här: