Fem en fredag v. 10: Fem

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Minns du hur du firade din 5-årsdag?
 
Nej.
 
Vilka fem saker från barndomen har du i förråd/källare?
 
En gammal nalle och mina dagböcker, sen har jag lite möbler/lampor som alltid funnits i mitt liv också men dom används.
 
Hur firade du din födelsedag för fem år sen?
 
Har ingen aning...
 
Vilka fem kända personer skulle du bjuda på ditt nästa kalas?
 
Johan Glans, Pernilla Wahlgren, Tareq Taylor, Miss Li och Benjamin Ingrosso.
Skratt, god mat och musik.
 
Har du just nu fler än fem saker på din önskelista?
 
Jag har mer en kom-ihåg-bra-saker-lista.
En mapp i mobilen där jag samlar tips på alla möjliga bra saker.
1 Kina:

skriven

Det där blir nog en glad och framför allt god tillställning!

Kommentera här: