Fem en fredag v. 3: Skrivna ord

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vem skrev du senast ett brev till?
 
Det är så länge sedan så jag minns inte...brukar skicka något gratulationskort ibland men det var också länge sedan.
Lite tråkigt faktiskt att allt sker digitalt numera.
 
När skrev du senast under ett kontrakt?
 
När jag flyttade till lägenheten för 2,5 år sedan, även det digitalt.
 
Har du någonsin skrivit dagbok?
 
Ja det har jag gjort, ser även bloggen som en dagbok.
 
Har du en läslig handstil?
 
Ja det har jag, jag brukar ofta få beröm för att jag skriver snyggt.
 
Vad brukar du oftast skriva på din inköpslista?
 
Frukt och grönsaker.
 
 
1 Anonym:

skriven

visst är bloggen en sorts dagbok. jag hade en idé om att åtminstone skriva 5 - årsdagbok sedan jag lämnat dagboksskrivandet i ungdomen. brevskrivning har jag också släppt. det blir mail. men jag gillar att skriva med penna på papper och gör det en hel del

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

stackars forskare. inga brev och inga dagböcker. det var jag som skrev det anonyma

3 Lottens bokblogg:

skriven

Bloggarna tjänar nog ofta som någon form av dagbok, frågan är hur man kommer att se på det i framtiden.

Kommentera här: