Fem en fredag v. 1: In med det nya

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilken är din närmsta nya plan för året?
 
Jag har börjat skriva i en tacksamhetsdagbok varje dag, jag är med i en 100-dagars-utmaning utan godis,kakor och snacks, ( 5 "fridagar" ingår om det skulle dyka upp något speciellt ), 
och den 9 januari börjar jag en 21-dagars utmaning med Herbalife-frukost och daglig träning.
 
Vad är något du vill göra under 2023?
 
Jag skulle vilja resa.
 
Vilka tre ledord har du för 2023?
 
Positiv energi, släpp kontroll, var inte en fegis.
( jag vet...det blev fler än tre ) 
 
Har julen åkt ner än?
 
Julen kastade jag ut redan på juldagen.
 
Hur brukar januari kännas för dig?
 
Nu för tiden tycket jag att alla månader går fort men visst är januari en mörk och grå månad.

Kommentera här: