Fem en fredag v. 34: Repetition

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad är något du upprepar varje dag?
 
Scrollar på mobilen och går ut med hunden.
 
Vilken bok, film eller serie har du tittat på eller läst flera gånger?
 
Pretty Woman, Dirty Dancing och Bagdad Café,
 
Vad lär du dig aldrig?
 
Oj...massor med saker...tack och lov så finns ju google.
 
När lärde du dig senast något utantill?
 
Kan inte minnas att jag lärt mig något utantill efter multiplikationstabellen.
 
Vad börjar bli tjatigt?
 
Samtalen om, kring och med en av våra svåraste patienter på jobbet.
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

Bagdad Café mindes jag som väldigt bra så jag såg om den här om dagen. och blev besviken! men vissa vistexter brukar fastna av sig själv tillsammans med melodierna

2 it_is/Anette:

skriven

Skoj läsa dina svar på veckans frågor. Och så jag småskrattade när jag läste din kommentar om att man har ju Google... hur klarade vi oss innan brukar jag ofta tänka. Nu mer så tas mobilen fram så fort det är något man undrar över.
Ha en fin helg

Kommentera här: