Fem en fredag v. 21: Gott och blandat

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
När var du senast helt offline?
 
Varje natt när jag ska sova.
 
Vad skulle du klä ut dig till vid en maskerad?
 
Oj vad svårt, gillar inte maskerad egentligen, senast jag var utklädd var det till Wilma Flinta.
 
 
Vilka två val behövde du senast välja mellan?
 
Fortsätta vara sjukskriven eller börja jobba.
 
Vad gjorde du senast i skogen?
 
Promenerade med hunden.
 
Vilken aktivitet gör du helst ensam?
 
Det beror alldeles på vilket humör jag är på men läsa/lyssna på böcker är ju inget jag gör med någon annan.
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

då är man väl inte ensam om man promenerar med hunden ;)

2 Karoleen:

skriven

I så fall är du väl offline varje gång du inte rör telefonen? Eller stänger du av mobilen på natten? Jag tänker att Offline är man om man aktivt väljer att vara offline, men det är ju så klart olika. Jag stänger iofs inte av min telefon på natten men jag aktiverar stör-ej-funktionen och kan inte bli nådd. Ha en fin dag!

3 Kina:

skriven

Det kan vara ett svårt val, att välja om man ska vara sjukskriven eller ej! I vissa lägen behövde åtminstone
jag hjälp med det valet.
Läsa är ju inget man gör med andra, om man inte heter Tant Saga. 😀

4 Klimakteriehäxan:

skriven

Hoppas att du kan välja att vara frisk!
Visst läser man ensam.

5 Susjos:

skriven

Wilma Flinta är inte ett dumt val på maskerad! Å visst är det skönt att promenera i skogen!
Ha en fin helg!

6 Hannas krypin:

skriven

Sant det där med att vara offline på natten. Det är ju jag med. Gillar Wilma Flinta så bra val tycker jag.

Kommentera här: