Fem en fredag v. 20: Om

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Om du kunde se en film igen för första gången, vilken skulle det vara?
 
Det måste nog bli Pretty Women för det är den enda film jag har sett många gånger.
 
Om du kunde begå ett brott och inte åka fast, vad skulle du göra?
 
Råna en bank för att sen kunna göra livet lättare för både mig själv och några av mina vänner.
 
Om du skulle vara expert i ett ämne, vilket skulle det vara? 
 
Kriminologi, jag skulle vilja bli den kvinnliga GW.
 
Om du kunde skriva en toppsäljande bok, vad skulle du skriva om?
 
En deckare eller en faktabok om kriminellt beteende.
 
Om du kunde lägga till en sak i din dagliga rutin, vad skulle det vara?
 
Att äta en rejäl och nyttig frukost.
 
 
 
 
 
 
1 Kina:

skriven

Dirty dancing var också bra, och den med Kevin Costner som livvakt (har totalt glömt namnet!).
En kvinnlig GW, jo jag tackar jag!
Ha det bra!

Svar: Håller med! Bodyguard hette den. Trevlig helg!
ejmis

Kommentera här: