SELFIE för 10:e gången men den första för mig

Klimakteriehäxan har en utmaning som jag prövar idag.
 
"Nu handlar det bara om att plocka upp mina tolv nyckelord och ge personliga svar. Sista bokstaven i första svaret ska vara första bokstaven i nästa svar o s v. Och för varje SELFIE man kollar in får man veta något nytt om en annan bloggare, saker man verkligen inte hade en  aning om! Riktigt roligt faktiskt! 
 
Här är veckans "nycklar". Du svarar med ett enda ord eller gör tillägg om du vill, var så långrandig eller kortfattad som du känner för. Nu kör vi!"
 
Civilstånd: Singel
 
Utsikt: Ljusträd, är kanske dags att ta ner det snart.
 
Från fruktdisken: Dadlar, ska vara dom med nötter runt.
 
Bra att ha: Rabatt, önskar mig just nu extra mycket rabatt på diesel.
 
Underhållning: TV
 
 Stilfullt på kroppen: Vysjyvanka, jag skulle absolut bära en sådan idag för att hedra det Ukrainska folket.
 
Drömyrke: Agronom
 
Äter för sällan: Müsli, vet att det skulle göra gott i min mage.
 
Bra bok: Invandrarna
 
Hund: Albin,  min egen snygging en  blandning golden/labrador 
 
Guilty Pleasure: Nougat
 
Sällskapsspel: Trivial pursuit

 

 

 
 
1 Paula:

skriven

Agronom lät spännande, tror det är ett samhällsnyttigt yrke. Den där ukrainska blusen som jag inte kan stava till är så vacker. Jag skulle också gärna klä mig i en sån.

Kommentera här: