Fem en fredag v. 11: Blandat

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Hur har din vecka varit? 
 
Det har inte varit en så bra vecka, jag känner mig deppig och ensam.
 
Har du upplevt något nytt i veckan?
 
Jag hjälpte en kompis som driver ett djurhem att skjutsa en katt till veterinären.
 
Vilket problem fick du lösa i veckan?
 
Lite pyssel kring veterinärbesöket, mediciner och vidarebefodran av skötselråden till jourhemmet.
 
Vad har du haft för mål med veckan?
 
Att släppa jobbiga tankar och försöka må bättre.
 
Kommer helgen bli bättre?
 
Jag hoppas det, jag ska jobba och det kan innebära att det känns bättre...eller sämre.
 
 
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

tråkigt att du känner dig ensam och nere. hoppas att du mår bättre med solen och ljuset. du får hitta på något du tycker är roligt. och skämma bort dig lite.

2 Bokdamen :

skriven

Tråkigt att du inte mår bra, hoppas att du mår bättre snart.

Kommentera här: