Fem en fredag v. 10: Trängsel

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Finns det någon trängsel du undviker?
 
Jag springer inte på typ mellandagsrean, jag åker inte till ett stort köpcentrum en lördag vid lön och kan jag åka 5 minuter tidigare för att slippa rusningstrafiken så gör jag det.
 
 Vilken var den senaste större folksamling du deltog i?
 
Pernilla Wahlgrens show för ett par veckor sedan.
 
Har pandemin medfört någon ändrad vana hur du hanterar trängsel?
 
Jag följer dom rekommendationer som funnits/finns.
 
Vad är det längsta du stått i kö?
 
Jag minns inte någon riktigt lång kö faktiskt men visst har jag köat ibland.
 
Var trängs du mest?
 
Det är i samband med något evenemang som det brukar kunna bli en del trängsel.
 
 
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

nu önskar man snart kunna köa på flygplatser

Svar: Jaaaa!! 🙃
ejmis

2 Paula:

skriven

Det är härligt att kulturlivet åter kommit igång. Själv går jag inte på några evenemang men förstår ändå hur mycket folk har längtat, både till krogar, teatrar och konserter.

Kommentera här: