Nu får det bli en...

...sammanfattning av veckan igen.
Jag har börjat jobba, hade bara två pass så det var en bra mjukstart och nu är jag ledig 10 dagar igen.
 
 
 
Jag har haft ett uppföljningssamtal med sjuksköterskan om Saxenda  och även ökat på dosen lite och än så länge känns det bra.
 
Jag har varit på fotvård.
 
 
Jag hittade en stor tova på en av katterna som var helt omöjlig att få bort själv så jag fick ringa Sussi som kom och hjälpte mig.
Tur att jag har en djurvårdare som vän, hon har både kunskap och bra grejer så tovan är borta.
 
 
Albin har fått sina klor klippta, numera åker jag till Arken och låter dom fixa det, så besvärligt att ligga på golvet nu för tiden och synen är ju inte heller den bästa.
 
🙄
 
 
Även fast vi promenerar mycket på asfalt så behövs den där "pedikyren".
 
 
 Sen har jag och Ann Catrine hittat et ny favorit-restaurang också, Chop Chop, så fantastiskt god mat!!!
 
 
Ja vad skriver man mer om när det inte händer så mycket i livet...?
Nej jag avslutar här med en bild på en syren som är på gång att blomma.
I morgon åker jag och Mona på en liten turne´, det ska bli kul att se om vi hittar sommaren någonstans.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: