Fem en fredag v. 23: Bäst

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilken har varit din bästa semester?
 
Oj så svårt, men väljer Thailandsresan för ca 30 år sedan, det var en så ny och spännande kultur att komma till.

Vilken tycker du är den bästa månaden?
 
Har ingen favoritmånad eftersom jag gillar årets skiftningar men måste jag välja så blir det maj när naturen vaknar till liv igen.
 
Vad är nummer 1 i ditt liv?
 
"Det ska va gött å leva"
 
Hälsan är viktigast såklart, för mig och för mina närmaste.
 
När tävlade du senast, och i vad?
 
Ett musik-quiz förra sommaren.

Vad är det bästa med livet just nu?
 
Att min rygg inte ställer till så stora problem för mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

är inget vidare på musik-quiz

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

spelar gärna spel med barnbarnen. de får gärna vinna. hälsan är så klart det viktigaste. gillar också årets skiftningar i stort sett. men februari kan vara jättejobbigt.

3 Monika:

skriven

Det ska va gött å leva är en riktigt bra devis 🙂

Kommentera här: