Om man inte får...

...till att ses på dagen eller kvällen så funkar det ju med en frukostdejt också och det hade jag och Sussi i tisdags på City Café.
 
 
Fika och trevligt prat i ett par timmar.
 
I onsdags gjorde jag något jag inte gjort på många år, jag var på bilbingo.
 
 
Jag följde med Mona, hennes dotter Sara och en kompis till Sara, Erika, till Matfors.
Ingen vinst men vi hade några trevliga timmar i bilen.
 
I torsdags gjorde jag och Eva en tur till Hudiksvall.
Loppisar, lunch och nercabbat.
 
 
 
Det skulle vara trevligt att ha en egen cab.
Samtalsämnena tar aldrig slut när man känt varandra i "100 år" och vi gjorde faktiskt en del fynd också.
En mycket trevlig dag.
 
Igår hade jag en väldigt lung dag och på kvällen var jag över till min granne Helen och åt ost och kex och drack lite vin.
 
 
 Bra att bara springa igenom källaren till nästa port.
 
Idag blev det en tur till Juniskär för en lunch med Mona och Ann Catrin, mysigt, gott och trevligt.
 
 
 
 Jag försöker verkligen att nyttja min semester fullt ut.
 
 
Det är rätt skönt att bara ha Albin och katterna att ta hänsyn till.
 
 
 
 
 
 
Men visst....det skulle vara trevligt med lite kärlek också.
😉
 
 
 
 

Kommentera här: