Fem en fredag v. 4: Hälsostatus II

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad är det bästa du har gjort för dig själv de senaste dagarna?
 
Jag fortsätter med promenader och träningen jag fått från fysioterapeuten trots att jag har ont.
 
Vad ska du försöka ta dig an under kommande dagar?
 
Komma i kontakt med min läkare, som förhoppningsvis är frisk nu, och planera för framtiden.
 
Vad blommar i dig?
 
En längtan efter att bli fri från smärtan och leva som vanligt igen.
 
Vad har du dagdrömt om på sistone?
 
Jag vill bli smärtfti, leva utan Corona och jag vill bli kär.
 
Vad får du näring från?
 
Dagarna blir ljusare, umgänge med vänner och min egen förmåga att kämpa.
 
 
1 Helen:

skriven

Jag hoppas verkligen att du får bli smärtfri snart och kan leva som vanligt. Sen att du också får bli kär en dag, det skulle jag också vilja bli nån dag.

Svar: Tack! Då hoppas jag att vi båda hittar kärleken snart.
ejmis

Kommentera här: