Fem en fredag v. 3: Målbild

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad gick du i mål med senast? 
 
Ett större projekt var bouppteckningen efter min pappa, det var rörigt och tog över ett år att komma i mål.
 
Vad blir du inte klar med?
 
Jag är faktiskt rätt duktig på att komma i mål med sånt jag kan påverka och just nu skulle jag behöva röja klart i mitt kök som för tillfället ser ut som ett bombnedslag.
 
Hur skulle du vilja göra om hemma?
 
Jag är nöjd med min hyreslägenhet, den är rätt omodern men jag trivs.
Skulle behöva en nätdörr till "kattrummet" men det är nog allt just nu.
 
Vad siktar du på i helgen?
 
Tapasbuffé med min kusin på fredag, loppisrunda med en kompis på lördag och hundparken på söndag. 
Och kanska ta tag i det där med köket då...
 
Vad är något du vill göra i år?
 
Resa, uppleva nya saker, dejta, umgås med vänner...allt utifrån vad som är möjligt med tanke på läget i världen.
 
 
1 it_is/Anette:

skriven

Tapas lät gott. Det är synd att bouppteckningar lite för ofta tar sån tid att få klart. Förstår att det är skönt att det är klart.
Ha en fin vecka

Kommentera här: