Fem en fredag v. 2: Mätbart

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Hur har du varit snabb i veckan?
 
Har hur mycket tid som helst nu när jag är sjukskriven så jag behöver inte vara snabb.
 
Hur har du varit energisk i veckan?
 
Jag kämpar på med mina promenader och den lätta träningen jag fått av fysioterapeuten.
 
 Hur har du varit effektiv i veckan?
 
Jag har stökat undan en del saker här hemma som har legat "på vänt" ett tag.
 
Hur har du varit kort i veckan?
 
Brukar, med mina 173 cm, inte så ofta vara för kort men när jag skulle byta en glödlampa i badrumsskåpet igår fick jag ta fram en stege.
 
Hur har du varit ditt bästa i veckan?
 
Jag har försökt hålla humöret uppe även fast det snurrar en del i mitt huvud som jag skulle vilja få bort.
 
 
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

jag skulle också behöva kämpa med promenader och fysioterapeutrörelser, men allt tar emot just nu. och jag har definitivt inte stökat undan något den här veckan

2 Janerik Sundh:

skriven

Håller med dig om sista frågan, det gäller att hålla humöret uppe och det brukar gå bra för mig. Ha en skön helg!

3 it_is/Anette:

skriven

Du har verkligen varit duktig som kämpar på. Och få klart saker som ligger på vänt, ja det borde jag med ta tag i här hemma.
Ha en fin helg

4 Sandras dagar:

skriven

Jag kan tycka det finns en styrka i att inte skynda. Även när man är sjukskriven kan man ju vilja snabba på saker, stressa. Med andra ord tycker jag det är strongt av dig att lyssna på kroppen och ta saker i ett lugnare tempo. Hoppas du får må bättre snart.

5 Paula:

skriven

Trist att vara sjukskriven och inte må så bra. Kämpa på med träningen så ger den förhoppningsvis resultat.

Kommentera här: