Fem en fredag v. 8: Ge och få

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad är en bra present att få?
 
I min ålder har man det mesta eller så köper jag det jag vill ha själv.
Har några vänner där vi turas om att bjuda ut varandra på mat och vin när vi fyller år och det gillar jag.
Upplevelser av något slag är alltid uppskattat.
 
Vad är en dålig present att ge bort?
 
Något som absolut inte passar personen eller några helt "fel" prydnadssaker.
 
Vad står just nu på din önskelista?
 
Upplevelser!
Det finns så många konserter, teatrar och musikaler som jag vill se.
 
Har du någon gång bytt en present du fått?
 
Inte vad jag kan komma ihåg.
 
Vad tycker du särskilt mycket om att få?
 
Upplevelser.
1 Kina:

skriven

Upplevelsepresenter är kul att både få och ge! Ha en trevlig vecka!

Kommentera här: