Tiden går fort...

 
 
...när man har roligt och nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig helg i Stockholm.
Har hämtat hem Albin också så ordningen är återställd.
❤️ 
 
  
 Det blev en mycket tidig start på fredagen, redan 6.05 gick tåget mot Stockholm.
Jag, Sussi och Emma fick vara morgonpigga.
 
 
När vi kom fram till Stockholm lämade vi väskorna på hotellet och sen blev det en fika på Espresso House. 
 
 
 Promenerade sen runt på stan innan vi mötte upp Saga för en lunch i Hötorgshallen.
 
 
 Tillbaka till hotellet och lite vila innan det var dags för mig att möta upp Anna-Lena.
Vilken härlig kväll det blev!
Middag på Spisa Hos Helena och sen GES
🌟🌟🌟🌟🌟.
 
  
 
 
 
 
 
 Lördagen tillbringade vi på Skansen med lite julmarknad och lunch.
 
 
 
 Sen blev det lite promenerande i stan innan det var dags för middag på Eataly.
Vi hade den här utsikten i baren när vi väntade på vårt bord.
🧀😋 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Så himla praktiskt att det finns platser på tunnelbanan för proppmätta.
😉
 
Vlken trevlig helg det blev!!
Söndagen innehöll inte så mycket mer än hotellfrulle, lunch och tågresa.
 
 
 
 Stockholm är inte en stad jag skulle vilja bo i men gärna besöka oftare för att ta del av det utbud av roligheter som finns där.
Allt hänger på ledighet, pengar och sällskap. 
 
 
1 Jaana:

skriven

Jag håller med dig!
Jag skulle inte heller vilja bo i Stockholm, men däremot tycker jag om att besöka Stockholm i olika ärenden. :)

Kram Jaana

Kommentera här: