Fem en fredag v. 33: Sommar 2022

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vilken upptäckt har du gjort i sommar?
 
Att jag mår fantastiskt bra i kropp och själ när jag inte behöver "leva efter klockan" utan kan göra det jag känner och vill.
 
Vilket är ditt för i år hittills skönaste sommarminne?
 
Veckan på Öland.
 
Vilken är favoritsysslan på sommaren?
 
Njuta av sommarvädret och slippa klockan under semestern.
 
Hur spenderade du sommaren i år?
 
En vecka på Öland och resten på hemmaplan.
 
Hur kliver du in i hösten?
 
Jag hoppas att det varma vädret får fortsätta ett tag till men jag är en person som uppskattar alla fyra årstider så när hösten kommer så är jag redo för att njuta av den också.
1 Klimakteriehäxan:

skriven

För egen del hoppas jag att inte hösten gör sig någon brådska ... badar gärna ett tag till ...

2 Anonym:

skriven

Öland är fint. helt underbart att slippa klocka. min föll samman så jag hade inget val. jorden behöver regn. i alla fall om nätterna

3 A ROOM OF MY OWN:

skriven

se ovan!

Kommentera här: