Vaknade...

...med migrän i torsdags och fick sjukskriva mig.
Idag har jag varit och kollat på en massagestol som jag funderar på att köpa.
 
 
Så underbart skönt att sitta i en sådan men de kostar ju lite men tror ändå att det kan vara värt pengarna.
 
Fredagen började jag med att träna och sen på eftermiddagen mötte jag upp Eva för en middag på Stekhuset.
När vi ätit gjorde vi en liten krogrunda.
RÅ, Dolcetto, Bishop och vi avslutade kvällen på Hemmakväll!
🙃🤭
 
 
 
Sex timmar bara swishade förbi.
Härlig kväll.
❤️
🍴🍷🥂🍹🍸🍬
 
 
Vaknade tidigt på lördagen och kände mig pigg, tog en promenad med Albin och när jag kom hem fikade jag och tog det lugnt.
Det var en härlig men lite blåsig höstdag.
 
 
 
Efter ett par timmar var jag inte så pigg längre utan kände mig trött och seg så jag gick och sov ett par timmar.
 
På kvällen åkte jag och hälsade på Sussi och Thomas, dom bjöd på lite gott att äta och sen slappade vi bara i soffan.
Albin tog sig extra mycket friheter!!
 
 
I går var jag och tränade igen.
Sen var det dags för brunch med Ann Catrine.
 
Strålande sol så vi kunde sitta ute och äta och det var väldigt gott och trevligt.
 
 
Efter brunchen hämtade jag min nya telefon.
 
 
Den kommer att få "ligga till sig" tills jag känner lust och ork att byta.
 
Sen blev det en tur till hundparken med Sussi och Juno, det var flera hundar där så Albin var rejält trött när vi kom hem.
 
 
 
Idag skjutsade jag först mamma så hon fick handla ,jag har hämtat mina nya röda glasögon och sen blev det en lunch med Mona och Cattis. 
 
Det har varit hektiska men trevliga lediga dagar, i morgon är det dags för jobb igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Synnøve:

skriven

Hej. Länge sen jag var här. Det har skett massor hos dig ser jag.
Hoppas du har det bra i höstrusket. En sån stol skulle man vilja ha.
Önskar dig en fin torsdag vidare. Kram från nabolandet.

Kommentera här: