Tjopp, tjopp...

...så har det gått nästan en vecka igen sen senast jag uppdaterade bloggen.
Sen jag skrev senast har jag jobbat helg, tränat, skjutsat mamma på handlingstur och haft storstädning här hemma.
Inte jag utan en ny RUT, jag har bestämt mig för att köpa tjänsten hemstäd igen, lika som jag hade i huset.
Det är verligen höjden av vardagslyx!
 
 
Idag har jag varit ledig men ändå haft fullt upp.
Började dagen med ett digitalt möte kl 08.00 sen har dagen rullat på i ett.
Lyssnade på en digital föreläsning om migrän och sen var jag tvungen att hitta igen en massa papper gällande arvsskiftet efter pappa som inte är klart än.
Nu har det snart gått ett år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagen avslutades med kusinträff och middag och det var trevligt som vanligt.
Har haft ont i tyggen ett par dagar så det har inte blivit någon träning än den här veckan men jag ska försöka komma iväg i morgon efter jobbet.
 
Avslutar med ett gott råd.
😉
 
 

Kommentera här: