Fem en fredag v. 41: Planering

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad har du på agendan idag? 
 
Vinterdäcken ska på, min RUT kommer för att städa lägenheten och jag ska ut till Birsta Köpcenter och göra ärenden samt fika med en kompis.
 
Vad har du fått boka om i veckan?
 
Vinterdäcken skulle ha lagts på i måndags men då blev det jobb i stället några timmar eftersom "min" patient skulle på ett studiebesök.
 
Vad vill du stryka i helgen?
 
Jag har jobbhelg och visst skulle det vara skönt att vara ledig men timmarna ska göras så det är bara att bita ihop. Har egentligen inte något emot att jobba helg, det brukar vara helt ok.
 
Vad har du på planeringsstadiet?
 
Planerar några träffar med vänner och eventuellt några konserter.
 
Hur planerad är du vanligtvis? 
 
Väldigt planerande!
Jag tror inte så mycket på att vara spontan, det låter fantastiskt men min erfarenhet är att det oftast inte blir någonting om man inte planerar.
 
 

Kommentera här: