Blir lite sur...

...på den senaste tidens strul hos Blogg.se, har varit ofta på helgerna när kundtjänst har stängt.
Hoppas dom fått till felet nu.
Detta innebär att det blir en lång uppdatering.
 
Förutom att jag har jobbat och tränat så har det ju hänt lite grejer.
Fredagen tog jag en semesterdag, var på vårdcentralen för att få ett läkarintyg inför min ansökan om särskilt högriskskydd och gå igenom min medicinlista.
Fick äntligen träffa "min" läkare som var en trevlig kille.
Efter att jag varit och tränat så åkte jag hem och gjorde mig i ordning inför kvällens after work med händelseanalys-gruppen.
 
 
 Vi åt och drack gott på 1891 och gick sen vidare till Bishop.
Jag tog bussen hem 23.15 medans ungdomarna fortsatte göra stan.
En trevlig kväll.
 
 
 
I lördags tog jag bussen ner till stan för att träffa Sussi.
Vi var på vernissage och sen tog vi en fika på Chocolate House.
 
 
Jag köpte med mig några bitar av de fantastiskt goda chokladpralinerna hem också.
Hittade även två tavlor på vernissagen som jag skulle vilja ha, får se om jag köper dom.
 
I söndags var jag och tränade och sen åkte jag till Birsta för att göra några ärenden.
Hade tänkt strosa omkring där ute lite men det var galet mycket folk så jag lessnade snabbt.
Åkte till Sussi och hjälpte henne klippa klorna på hennes katter innan jag åkte hem.
Mina katter har sina klor kvar trots att dom är innekatter nu.
 
 
Aldrig ensam på toaletten.
 
 
 
På kvällen tog jag fram en ansiktsmask och satte på...jag blev lite förvånad över att den inte var vit.
😆
 
 
Jag har allvarliga funderingar på att göra ett kirurgiskt "lyft".
Klurar vidare på det.
 
I måndags skjutsade jag mamma så att hon fick handla sen åkte jag till Himlabadet.
Jag och Mona tog en Spa-dag med lunch.
 
 
 Det var så härligt så det ska vi göra om fler gånger.
 
I tisdags jobbade jag kväll så den dagen bara passerade.
 
I går var det dags för träning igen och sen hämtade jag upp Ann Catrine för en sushi-lunch på 54:an.
Så fantastiskt bra sushi där.
Vi åt så vi knappt kunde andas.
 
 
 
 
 Sen åkte vi till Eva för en snabb kopp kaffe innan detvar dags att åka hem och sova inför nattjobb.
Men vi hann som vanligt ventilera både högt och lågt och många skratt blev det också.
 
 
Det kunde varit vi!
😉
 
Och så det här med att nätdejta då...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: