Ny vecka igen och...

...jag får göra en uppdatering om vad som hänt den senaste veckan.
 
Tyckte jag kände mig något bättre i ryggen i onsdags och var lite gladare efter att ha blivit ompysslad hos frissan.
 
 
 Ett tredje besök hos kiropraktorn var inbokat på torsdagen och det var tur för ryggen blev sämre igen. 
 
 
 
 
 
 
 
Alla andra gånger jag har haft problem med ryggen brukar det lätta när jag promenerar men den här gången är det då det blir som värst, jag får kramp som går ner i benet .
Sitta går bra, ligga går sådär.
 
I fredags var jag in på jobbet ett par timmar på ett möte, skönt att göra något "normalt" en stund.
 
 
På kvällen åt jag middag med Sussi på Q Bar, skönt att prata bort en stund och riktigt bra AW-buffe' hade dom.
 
 
 
I lördags följde jag med Ann Catrine på Jysk en sväng, köpte ett ljusträd till min balkong.
Det blev en fika innan vi åkte hem igen.
 
 
Jag köpte med mig en limpa hem också, fantastiskt god och fylld med nyttigheter.
 
 
På kvällen innan det var dags för tv-soffan så blev det blev advent här hemma också, några verkar överraskade.
😉🐈🐈🐈
 
 
 
När jag skulle flytta till lägenheten var jag lite bekymrad över hur det skulle gå för katterna som varit utekatter i hela sitt liv, 2 av dom i över 12 år.
Jag var inställd på att dom skulle vara olyckliga, försöka ta sig ut och skrika förtvivlat.
Men inte något av detta har hänt, dom har accepterat allt utan så mycket som ett pip.
Förstår faktiskt inte hur det kunde gå så enkelt.
Fantastiskt!
🐈🐈🐈❤️
 
 
Veckan avslutades med att jag och Ann Catrine var och tittade på Jonas Gardell.
Så härligt att få skratta så tårarna rinner!!
😂🤣😂🤣
#jonasgardell#queenoffuckingeverything
 
 
 Avslutar dagens inlägg med att känna mig tacksam över att jag bor i lägenhet i stan nu med tanke på vad elen och bensin/diesel kostar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: