Fem en fredag v. 47: Kvalitet

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
 
Vad slösar du tid på? 
 
Utan tvekan mobilen och sociala medier.
Mycket är intressant och trevligt men mycket skulle jag kunna vara utan.
 
Vad slösar du pengar på?
 
Tycker inte att jag slösar, väljer att unna mig i stället.
Så länge månaden och pengarna ligger i fas så fungerar det utmärkt.
 
Har du gjort något fynd på sistone? 
 
Har handlat en del kläder denna black-friday-vecka men vet inte om jag kan kalla det för fynd.
 
Vad har du hemma som håller år ut och år in?
 
Några gamla möbler som jag haft i många år och som får följa med i mina flyttar.
 
Vad tummar du aldrig på? 
 
Har några principer som är heliga men ibland funderar jag faktiskt på att skippa dom.
 
 
 
 
 
1 Paula:

skriven

Ibland ska man tumma på principerna, antingen för att man inser att de inte är nödvändiga, eller kanske för att man hittar nya principer, och man kan ju inte ha hur många som helst...
Trevlig första advent

Kommentera här: