Fem en fredag v. 46: Riktning

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad är något du kommit över?
 
Jag brukar försöka komma över tråkiga händelser, dyra räkningar, jobbiga människor osv så fort jag bara kan!
Att älta är inte bra men vissa händelser tar såklart längre tid att komma över.
 
Vad har du precis avklarat?
 
Jag har äntligen, efter över ett år, rott en bouppteckning och ett arvsskifte efter min pappa och hans fru i land.
Känner mig 10 kilo lättare när jag äntligen kan släppa detta.
 
När gjorde du senast ett avsteg?
 
 
Den här veckan har jag gjort avsleg från träningen pga ryggskott.
 
Vad har du på gång?
 
Har flera träffar (middagar, glöggmys, show) inbokade med vänner, en träff med mina kusiner, 
ett besök hos frissan, ett besök hos kiropraktorn och ett besök hos kärlkirurgen.
 
När läste du senast en vägbeskrivning?
 
Det gör jag ganska ofta via Google Maps, kollade upp en adress här i stan nu i veckan där det enligt tidningen begåtts ett allvarligt brott.
 
 
1 Gerd:

skriven

Har läst dina svar, intressant.
Önskar dig en fin helg!

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

klokt att hoppa över träningen. tyvärr har jag fått hoppa över träningen eftersom jag fick värk i armen efter andra covidsprutan. bouppteckningar o dyl kan vara påfrestande. verkar som om du har mycket roligt framför dig

3 Paula:

skriven

Trist med din rygg, hoppas den blir bättre med lite läkande händer. Förstår att det var en jobbig resa med bouppteckning och annat som hör till. Och värre när det alltid drar ut på tiden. Nu får du njuta av välförtjänta trevliga aktiviteter istället

4 Susjos:

skriven

Kul att läsa dina svar, kul med massa aktiviteter på gång, i alla fall de roliga! Hoppas din rygg känns bättre nu.
Google maps är verkligen bra!
Ha en fin söndagkväll!

5 Lillian:

skriven

Det var så fint nå som vi kunne være sosiale igjen, men det ser ikke ut til å holde... Jeg savner det livet hvor man kan gjøre det man vil.

Kommentera här: