Fem en fredag v. 21: Prestation

Jag hänger på i Elisamatildas utmaning den här veckan också.
 
Vad bidrar du med lite mer än vad dina grannar gör?
 
Jag har faktiskt ingen aning!!
Kanske den snyggaste uteplatsen när den blir klar.
😉
 
Vad senast gjorde du som du blev stolt över?
 
Att jag numera tränar regelbundet.
 
Vad gör andra bättre än du?
 
Många har bättre karaktär än mig när det gäller att avstå från godsaker och äta hälsosamt.
 
När presterar du som bäst?
 
Under lite tidspress och/eller "när andan faller på".
 
Vilken idrottsgren presterade du bäst i under skoltiden?
 
Tyckte idrotten i skolan var rätt trist faktiskt.
Det var t o m så på min tid att vissa lärare inte tyckte att tjejer skulle spela t ex handboll och basket och det var dom sporter jag gillade bäst.
 
 
1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

handboll och basket spelade vi på liv och död. det var jätteroligt. du kan verkligen vara stolt över att du tränar regelbundet.

2 A ROOM OF MY OWN:

skriven

handboll och basket spelade vi på liv och död. det var jätteroligt. du kan verkligen vara stolt över att du tränar regelbundet.

3 Lillian:

skriven

Jeg må ut på tur hver dag, jeg synes det er godt med frisk luft og røre litt på seg etter en lang dag på jobb.

4 Bokdamen :

skriven

Handboll tyckte jag var kul, men var inte bra på sport i skolan. Träna regelbundet är bra, det ska du absolut vara stolt över. Ha en skön helg!

5 Karoleen:

skriven

Att träna regelbundet ska du vara väldigt stolt över, det skulle jag vilja kunna säga att jag gör. Tror det är väldigt nyttigt, men det är svårt att komma igång tycker jag!

6 Karoleen:

skriven

Att träna regelbundet ska du vara väldigt stolt över, det skulle jag vilja kunna säga att jag gör. Tror det är väldigt nyttigt, men det är svårt att komma igång tycker jag!

7 Paula:

skriven

Inte lätt att värdera sina prestationer särskilt när man inte tycker man har så mycket att skryta med. Kul med nytt stuk på uteplats, jag flyttar nu så jag lär nog bli sämst i klassen...

Kommentera här: