Nu blir det...

...en uppdatering igen.
 
I söndags var jag och min jobbarkompis Mona på Basta och åt lunch.
Min pizza var fantastiskt god!
 
 
Det var skönt att sitta i lugn och ro och prata ett par timmar, på jobbet blir man hela tiden avbruten i samtalen.
 
I måndags var jag och gjorde en ansiktsbehandling igen, jag har bestämt mig för att göra en kur med något som heter Medik 8.
Svindyrt men jag känner att det kan vara värt det om det fungerar.
 
 
Åldern börjar verkligen att ta ut sin rätt.
 
På eftermiddagen deltog jag i ett möte på jobbet, ett digitalt möte.
 
 
Lite ovant men det fungerar ju så detta är nog framtiden.
 
På kvällen gjorde jag en kylskåpsrensning, hade grönsaker som behövde tas om hand och så "toppade" jag med halloumi.
 
 
 Blev jättegott!
 
I övrigt består livet som tidigare av promenader, poddar, serier och böcker.
Utvecklingen i världen går verkligen inte åt rätt håll.
 
 
Det är inte bara Covid-19 som bekymrar mig, tyvärr har jag mycket tid just nu för att tänka på saker jag inte tycker fungerar.
 
 
Nu blir det en långhelg igen, jag ska jobba lite i påsk, något som hör till när man jobbar på en arbetsplats som har öppet dygnet runt alla dagar på året.
Kommer att ha ett par lediga dagar också men någon resa blir det inte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: