Jag vet att många...

 
...blev väldigt besvikna igår när Sverige åkte ur EM i fotboll men för mig gjorde det varken till eller från.
 
 
Det blir fortsatt mycket utemat för mig, i måndags hämtade jag mat till mig och Eva på Bankok-köket och sen åkte jag till Eva och åt middag med henne.
Och igår blev det lunch på E Street med Eva och Ann Catrine.
Efter lunchen åkte jag och Eva en sväng till Matfors på en loppis.
Jag har länge sökt en liten plånbok i skinn men tycker att dom varit för dyra i butikerna men nu hade jag turen att hitta en perfekt för 20 kronor.
 
 
 Jag har börjat promenera i elljusspåret som börjar bara några hundra meter från mitt hus.
Det är riktigt fint och det går sen vidare till olika vandringsleder.
Finns mycket att utforska alltså.
 
 
Albin är extra förtjust i Grodtjärn men han har inte fått bada än, bara gått ner en liten bit.
 
 
Mina fantasiska katter fortsätter att sköta sig exemplariskt i lägenheten och det är tydligen väldigt ovanligt att utekatter direkt accepterar att bli innekatter.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: