Fem en fredag v. 24: Incheckning

Jag hänger på i Elisamatildas utmaning den här veckan också.
 
Hur har ditt humör bidragit till veckan? 
 
Sista jobbveckan innan semestern, jag har varit trött och lite less.
 
Vad har du gjort för att främja din hälsa?
 
Promenerat och kört min träning.
 
Vilka tankar har fyllt ditt huvud? 
 
Semesterfunderingar...vad ska jag hitta på och med vem?
 
Hur har du sovit om nätterna?
 
Enligt min aktivitetsklocka har jag sovit i genomsnitt 6 timmar och 48 minuter per natt.
Upplever själv att sömnen inte varit den bästa i veckan och jag tror att mina två nattpass har varit anledningen till detta.
 
Vad har fått dagarna att gå? 
 
Jobbet, promenader, träning, serier, ljudböcker och poddar.
1 Karoleen:

skriven

6,48 minuter per natt låter helt galet lite! Stackare, jag hade varit ett vrak!

Svar: Tack för att du läste bättre än vad jag skrev, ska vara 6 timmar och 48 minuter. Rättat nu. Ha en bra fredag. 😊
ejmis

2 Robert W:

skriven

Jag sover bra utan aktivitetsklocka :)

Svar: Härligt att höra. Ha en bra fredag. 😊
ejmis

3 Hanneles bokparadis:

skriven

min aktivitetsklocka säger att jag sovit gott, det är jag glad över, nattjobb slipper jag nu, bra när barnen små, trevlig fredag!

4 Hanna Karlsson:

skriven

Nästan sju timmar tycker jag lät ok ändå. Skönt med bara en vecka kvar innan semester.

5 Lillian:

skriven

Jeg skal også ha ferie neste uke, gjett om jeg gleder meg. Bare det å slippe vekkeklokke og kan sove til en er uthvilt er nydelig.

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

sju timmar tycker jag också skulle vara OK. träna och promenera låter bra. har ingen aktivitetsklocka, men det skulle kanske vara bra?

7 Paula:

skriven

Att planera aktiviteter under semestern är inte alltid självklart, iaf inte under rådande omständigheter då hänsyn ska tas både hit och dit. För mig som har ständig semester är det mycket enklare, det jag inte gör nu kan jag göra senare. Hoppas det löser sig så du får en avkopplande och kul semester.

Kommentera här: