Fem en fredag v. 23: Subjektivt

Jag hänger på i Elisamatildas utmaning den här veckan också.
 
Vad är något andra troligtvis inte vet om dig?
 
Det är nog ganska mycket. Jag är inte en person som berättar så mycket om mina innersta tankar och känslor "bara så där" men om jag får frågor så försöker jag alltid svara ärligt.
Jag verkar uppfattas som en lugn, ganska tuff och klok person vilket inte stämmer. 
 
Vad om dig brukar ofta komma upp i mingelsituationer?
 
Något som det alltid pratas om med nya bekantskaper är jobbet.
 
Hur skulle du beskriva din fritid?
 
Jag läser, lyssnar på poddar, ser film och serier, promenerar, tränar lite styrketräning/aerobics, har hund och katter, odlar lite sommartid, umgås med familj och vänner. 
Jag tycker också om att gå på konserter, teater och musikaler något som Corona tyvärr satt stopp för.
 
Vad undviker du att prata om med nya bekantskaper?
 
Jag har inga ämnen som jag undviker egentligen, allt beror på vilken situation jag befinner mig i och med vilka.
 
Hur skulle du beskriva dig själv?
 
En 57-årig "tjej" som hoppas att livet har mycket mer att erbjuda.
 
 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

hoppas man snart kan gå på konserter.

2 Lillian:

skriven

Klart livet har mye mer å by på, det har knapt startet! God helg!

3 A ROOM OF MY OWN:

skriven

förhoppningsvis har livet något att erbjuda så länge en lever. det ska bli roligt att kunna gå på konserter och andra arrangemang så småningom.

4 Paula:

skriven

Jag är helt säker på att du har massor av roligheter framför dig nu då vi kanske kan vända blad och börja umgås igen. Själv njuter jag av att ha dottern här under delar av sin semester, man får ta igen förlorad tid. Ha en mysig sommarhelg

5 Karoleen:

skriven

Massor med roligheter kvar att uppleva, bara man är öppen för det tror jag!

6 Karoleen:

skriven

Massor med roligheter kvar att uppleva, bara man är öppen för det tror jag!

7 Boklysten:

skriven

Man pratar nog ofta om ens jobb i mingelsituationer. Gillar också att gå på teater, musikaler och konserter!

Kommentera här: